Alapvető rendelkezések
Kérjük, amennyiben vásárlója,
illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált
lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket
és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben
minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag
elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek,
magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
Jelen dokumentum (továbbiakban:
ÁSZF) a PROTOOL Kft. (továbbiakban:Eladó, Szolgáltató, Szállító) és a Szállító
által a https://toolmaster.hu/ webáruházon (továbbiakban: webáruház, webshop)
keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő
Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél, felhasználó, megrendelő, vevő), együttesen: Felek
jogait és kötelezettségeit tartalmazza. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra,
kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli
szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop
működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő
kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk. Jelen ÁSZF
hatálya Szolgáltató weblapján (protool.hu valamint toolmaster.hu) és
aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.
A jelen Szabályzatban nem
szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog
az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V.
törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi
CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a
felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A jelen Szabályzat 2019.
szeptember 20. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A
Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a
Szolgáltató azok hatályba lépésének napján a weboldalon közzéteszi.
Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal
használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Felhasználó, amennyiben belép a
Szolgáltató által üzemeltetett webshopba, vagy annak tartalmát bármilyen módon
olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a
Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a
Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának
megtekintésére.
A webshopban Szolgáltató csak
vállalkozásokat, azaz fogyasztónak nem minősülő Felhasználókat tud kiszolgálni.
(B2B kereskedelem)
Szolgáltató fenntart magának
minden jogot a webshop, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak,
valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő
tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása
és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
1. Üzemeltetői adatok:
· A Cég neve: PROTOOL Kft.
· Címe: 1131 Budapest, Reitter Ferenc u.
132.
· Cégjegyzékszáma: Cg. 01-09-289024
· Weboldala:www.toolmaster.hu
· Telefonszáma: 36/1/329-1717
· Email címe:
· Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség:
info@protool.hu
Telefonos elérhetőség: +36 1 329 1717
A tárhelyszolgáltató
elérhetőségei: tarhely.eu
A szolgáltató a jelen általános
szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.
2. Megvásárolható termékek,
szolgáltatások köre
Ipari fémforgácsoló szerszámok
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján
megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak
illusztrációként szerepelnek.
3. Rendelési információk:
A megjelenített termékek kizárólag
a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz
szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi
átvétellel.
A termékekre vonatkozóan
megjelenített árak nettó ajánlati árak. A törvényben előírt 27%-os ÁFA-t a
rendelés véglegesítésekor a rendelésösszegzőben tűntetjük fel.
Amennyiben az üzemeltető hibás
árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a
termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem
köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés
visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás
lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy
megilleti az egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem
kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési
feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint
böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt
termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb
tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni
a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék
oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben
ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok
között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az
üzemeltetővel.
A rendelés menete
A. A kosár jelre kattintva a
terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti
bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a
rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A
regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de
elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt
megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.
Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg
regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha
sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail
címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
B. A kosár tartalmát a Kosár
menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy
megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget
kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési
és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár
teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni,
válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés
mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a
megrendelését.
C. Miután véglegesítette
rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus
visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap
ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük,
vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok
segítségével.
Miután elvégeztük megrendelésének
feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva
visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
A megrendelésének folyamatát a
megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont
segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit
Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
4. Regisztráció
Amennyiben vásárolni szeretne, úgy
az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is,
így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi
belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a
regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben
visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan
kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava
helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy
birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő
felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak
ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön
számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A
törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési
kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki
szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A
regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer
lehet regisztrálni.
A regisztráció kötelezettségekkel
nem jár.
Honlapunkon B2B ügyletek
bonyolítására van lehetőség, így a rendelés véglegesítéséhez adószámot kérünk.
5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása
munkanapokon történik 8-16h között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt
időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta
után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.
Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva
a raktáron lévő termékek esetében 1-2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék
nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően további időt vehet igénybe,
amelyről rendelés leadását követő 1 munkanapon belül tájékoztatást kap.
Cégünk nem vállal felelősséget a
megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta
kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
6. A megrendelt termék
ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
Felhasználó a megrendeléssel
tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.
A megrendelt termék fizetésének
módja
Banki előre utalással történő
teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló
e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre
hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az
átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a
futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között
találja meg)
Online bankkártyás fizetések a
Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz
nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank
felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/201
Személyesen történő teljesítés: Ez
esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék
vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.
Utánvéttel történő teljesítés: A
terméket az általunk megbízott ( ide a neve)futárszolgálat szállítja ki az Ön
által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a
futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási
költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
Utánvéttel fizetés esetén a
megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell
kifizetni.
Új vásárlók, adott rendelési
mennyiséget meghaladó rendelések, egyedi, nem járatos vagy nem raktári
tételeket tartalmazó rendelések esetében Eladó bármikor egyoldalúan
módosíthatja a fizetési feltételeket előre történő banki utalásra. Erről
rendelést leadást követő 1 munkanapon belül értesíti Vevőt.
A fizetendő végösszeg a
megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget
tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a
csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és
esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv
felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt
nem áll módunkban elfogadni.
Felhasználó tudomásul veszi, hogy
a 3. pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az
szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az
előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e‐
mailben vagy telefonon értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és
várható teljesítéséről.
Házhoz szállítás díjszabása (nettó
rendelési érték alapján)
Rendelési érték 1 – 80.000 Ft
között a házhoz szállítás díja: 1.500 Ft. + ÁFA
Rendelési érték 80.000 Ft felett
ingyenes.
Utánvételes megrendelés esetén a
szállítási költséghez az utánvételi díj (300 Ft+ÁFA) a rendelés értékéhez
hozzáadódik.
7. Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében a
megrendelés visszaigazolásától számitott 1-2 munkanap. Abban az esetben, ha a
termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően további időt vehet
igénybe, amelyről rendelés leadását követő 1 munkanapon belül tájékoztatást
kap.
A weboldalon jelölt rendelkezésre
állás a nyitó raktárkészlet alapján történik. A közbenső értékesítés jogát
fenntartjuk.
8. Házhoz szállítási információk
A megrendelt terméket a Magyar
Posta MPL gyorsfutár szolgáltatásssal juttatjuk el az Ön által megadott
szállítási címre visszaigazolt, könyvelt küldeményként. A raktári küldeményeket
a feladást követő 1-2. munkanapon kézbesítik
A kézbesítés munkaidőben történik,
ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de
ebben az esetben kérem ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás
nevét is adja meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással
foglalkozó kollégáját értesítse, hogy küldeményt vár! Ha a postás nem talál
senkit a címen, értesítést hagy, de sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy
elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele
stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát,
nincs-e benne értesítés
Szállítási címként célszerű olyan
címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni
tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási
díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben
rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja
fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében
a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését
kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll
módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével,
megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges
további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken
rendelkezésére állunk.
9. Postai szállítással kapcsolatos
információk
A postai küldemény elveszését,
részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a
kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel
jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a
posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3
napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.
10. Elállás joga
Az Európai Parlament és a Tanács
2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet
szabályozása értelmében az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti
fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg. Az elállási jog nem illeti meg
a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása
vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
A fogyasztó és a vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm.
rendelet itt érhető el.
Az Európai Parlament és a Tanács
2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
11. Jótállás, szavatosság, Hibás
teljesítés
A kötelezett hibásan teljesít, ha
a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy
jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a
kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a
hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Kellékszavatosság
Felhasználó a Szolgáltató hibás
teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt
érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Felhasználó – választása szerint –
az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy
kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény
teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez
képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést
nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos
leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is
kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a
szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is
áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az
indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Felhasználó köteles a hibát annak
felfedezése után haladéktalanul közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy
a szerződés teljesítésétől számított 1 éves elévülési határidőn túl
kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Felhasználó a Szolgáltatóval
szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított hat
hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl
nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a
szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől
számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani,
hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is
megvolt. Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén
Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági
igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként
Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem
felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy
pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő
tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét
Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 1 éven
belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét
kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A
termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak
kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen
esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó)
kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani
tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve
hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a
forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája
jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak
(forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom
figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági
igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve
kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben
érvényesítheti. 9
12. Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról
jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és
a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt
megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30
napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben
panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.
Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton,
megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes
fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek
eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
13. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a
használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan
kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az
esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a
megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.
A webáruház böngészése folyamán
technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím,
látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag
hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A
szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem
szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője
beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak
részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a
szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe
tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán
rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az
egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott
megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott
adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben
meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán
biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető
bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás
során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató
adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.
14. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.